RE: jak zareklamowac dysk twardy?

Autor: mariowac (mariowac_at_free.poltronic.net)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 01:50:33 MET


Jako człowiek z branży muszę odpisać ,żę takie reklamacje są załatwiane
pozytywnie.!!
Więc reklamuj i koniec (tylko pamiętaj miesiąc jesteś bez dysku)
MW
On Fri, 25 Feb 2000 17:34:22 GMT, "Compass" <compass_at_box43.gnet.pl>
wrote:

>> pisalem juz wczesniej, ze moj roczny quantum pracuje ciut (nawet
>> wiecej niz ciut) za glosno i zaczyna mnie to denerwowac. rozmawialem w
>> sklepie, w ktorym go kupilem o reklamacji. powiedzial mi, ze moge
>> zapomniec, bo dystrybutor nie uwzgledni takiej "wady". no wiec
>> pytanie: co zrobic, zeby uwzglednil?
>
>pewnie tak bedzie, producent okresla jednak dla dysku parametry glosnosci
>(znajdziesz w specyfikacji technicznej dysku na WWW producenta) i jesli
twój
>je przekracza to jest to powód do reklamacji, jednak moze zdarzyc sie
>sytuacja jak wyzej ...

a czy mozna uznac argument, ze to po prostu zuzycie materialu i
dlatego zglosnial?

--
zuko / Shark von Cygnus
---===<<<>>>===---
e-mail: shark_at_post.pl
www.pcsklep.silesianet.pl -najtańszy internetowy sklep komputerowy
-- 
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:47:58 MET DST