Odp: Yamaha 724

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 01:43:35 MET

Użytkownik Józef Baranowski <joe_at_guru.bloknet.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:89eoi9$el7$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> Kupilem mikrofon "INTERNET-sunnyline", podlaczylem do Yamahy 724 no i
> niestety nie dziala a wlasciwie dziala, tylko cicho i niewyraznie. Nie
wiem
> czy to kwestia oporności mikrofonu czy jeszcze czegos innego.
> Prosze o pomoc.
Niestety, 724 jest bardzo fajną kartą, ale wejście mikrofonowe ma do
chrzanu. To jest powszechny problem z tym modelem. Ja sobie zrobiłem
wzmacniacz mikrofonowy zasilany z komputera. Nie spotkałem innego
rozwiązania. :-(((
Pozdrowienia
Wigwam