Jaka nagrywara i dysk SCSI ? #2

Autor: .Kamil. (endless_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 01:25:59 MET

ja podobne pytanie:

zamierzam kupic cdrw Teac CDR58S KIT, a to oznacza, ze bedzie tam karta SCSI
FAST - domyslam sie, ze nie jest to super karta, i dlatego zastanawiam sie,
czy nie bede jej musial szybko wymienic.

problem jednak polega na tym (uwaga, totalne lamerstwo):

nie mam HD SCSI i cd-r SCSI: co bede musial wymienic, aby moc uzywac tej
nagrywarki ?

czy nagrywarka SCSI wspolpracuje tylko i wylacznie z dyskiem i cd-r SCSI ?
wiem, ze jest to kwestia laczy i tak, jak czincze nie wejda w gniazdko typu
jack, tak SCSI zapewne sie nie polaczy z IDE. a moze jednak ? czy bede
musial wymienic cd-r i HD, aby w pelni korzystac ze SCSI ? czy bede mogl
zgrywac na HD plyty i wypalac je na przegrywarce bez wymiany HD ?

??

kamil