Odp: Yamaha 724

Autor: Barteczek (bgrabowski_at_poczta.fm)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 00:46:08 MET

Ja sądze po moim doświadczeniu że jest mikrofon pojemnościowy i potrzebuje n
apięcia z karty muzycznej by mógł prawidłowo działać.
Miałem takie same objawy mikrofon chodził cicho i niewyraźnie i musiałem prz
estawić zworkę na karcie muzycznej by działało.Sprawdź w instrukcji twojej k
.muzycznej ,gdzie u ciebie przełącza się pomiędzy mikrofonem pojemnościwym a
dynamicznym.

--
Pozdrawiam Bartek G.
Tel 604324452