Odp: Rippery (pytanko?)

Autor: Abram (abram_at_go2.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 22:39:19 MET

Użytkownik Johnny Navalony <wojtun_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:hEm0OCKOEsQyvrlXd+sJ0tES+=Ob_at_4ax.com...
> Cześć!
> Mam taki problem.
> Chciałem sobie zrobić kopie CD audio na dysk. Od dawna używałem Xing
> Audio Catalyst (może również działać jako kompresor do MP3) Ale teraz
> się na nim zawiodłem.
Do zgrywania CD Audio uzywaj tylko EAC-a a pozbedziesz sie tego typu
problemow. Poza tym jesli chcesz miec all-in-one, sprobuj CDexa -
mozliwosc zgrania CD do wava, mp3 (koder LAME, mozesz tez dodac swoj
koder - polecam LAME 3.61 - w CDexie standardowo jest LAME 3.58),
konwersje wav-mp3-wav, CDDB.

--
pzdrw
Abram:   abram_at_poczta.fm   abram_at_go2.pl