Rippery (pytanko?)

Autor: Johnny Navalony (wojtun_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 01:03:15 MET

Cześć!
Mam taki problem.
Chciałem sobie zrobić kopie CD audio na dysk. Od dawna używałem Xing
Audio Catalyst (może również działać jako kompresor do MP3) Ale teraz
się na nim zawiodłem.
Pożyczyłem taką jedną płytkę (muszę przyznać że w nie najlepszym
stanie= pełno rys), zgrałem ją i na początku jedenego z utworów
słychać takie lekkie cykania. Próbowałem używać wszystkich
dostępnychh metod Rippowania z sync. itd. Efek ten sam, pozatym że
wolniej kopiuje.
A przy odtwarzaniu w tym samym napędzie wysztko jest normalnie (bez
żadnych trzasków i innyych chłamów)

Czy ktoś mógłby mi powiedzieć co jest grane?
Może ten mój ripper jest zakręcont jak paczka gwoździ?