Re: Yamaha 724

Autor: Radek Soska (benny_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 23:52:46 MET

"Józef Baranowski" napisał(a):

> Kupilem mikrofon "INTERNET-sunnyline", podlaczylem do Yamahy 724 no i
> niestety nie dziala a wlasciwie dziala, tylko cicho i niewyraznie. Nie wiem
> czy to kwestia oporności mikrofonu czy jeszcze czegos innego.
> Prosze o pomoc.

Tak mi sie skojarzylo. Na opakowce do plytki z driverami do karty
Genius SoundMaker 128 XG jest napisane, ze jesli wystepuja jakies
problemy z mikrofonem to znaczy ze moze on byc wyciszony (muted).
Polecaja sprawdzic usatwienie w "Mixer program of Windows" (nie wiem
co to) albo w Ystation32 (to taka aplikacja dolaczona do karty).
Ja sam nie mam mikrofonu, wiec nie umiem Ci bardziej pomoc.

Pozdrowienia
        Radek

--
irc:[BennY]