Re: Odp: Celeron 366@550 problem.

Autor: Michal Glebowski (praca) (glebows_at_wipos.p.lodz.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 17:16:10 MET

Gregor napisał(a) w wiadomości: ...
>Mam Asusa P2B-F, faktycznie nie zmieniałem napięcia. Po podkręcaniu robiłem
>różne rzeczy, instalowałem progsy, bawiłem się Adobe Premiere...
>
>Użytkownik Ranger <ranger_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:38B79A2F.E5A8E0ED_at_poczta.onet.pl...

>tego

nie znam calego watku, ale dwa dni temu otarlem sie o temat.
wrzucilem do ASUSA P2B Celerona 366. Podkrecilem na 550, niestety chodzil
niestabilnie (po ok. minucie quaka 2 wypadal z gry, a w UT wieszal sie juz
podczas filmu intro). Podbicie napiecia poprzez przestawienie zwroki
("overclocking" :) nic nie dalo...

te same efekty...

szacunek.