Re: Outlook Express , jak przeniesc cala poczte ?

Autor: MiChAeL_z (michaelz_at_hot.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 17:12:34 MET

Kacalka napisaů(a) w wiadomości: <1Lvu4.12764$WD.265777_at_news.tpnet.pl>...

|PLIK -> IMPORTUJ -> WIADOMOSCI -> OUTLOOK 4

czekaj , jak przeinstaluje windowsa , to z czego ja mam importowac ? .

Ktos mi powiedzial , ze mozna jeszcze eksportowac , ale przy inicjacji tego
procesu :
Mam 4.0 , i jest ta funkcja , ale on sie pulta o " blad inicjacji MAPI "

Mam pytanie , jesli znajde wszystkie plik *.idx ,*.mbx , i je skopiuje , to
po ponownym zainstalowaniu windowsa moge je przekopiowac do folderu z
Outlooka , tez 4.0 ? Odczyta mi je normalnie ? W takim przypadku , O 5.0
jest w stanie odczytac , te idx i mbx ? Bo chyba czworka nie powinna miec z
tym wiekszych problemow .

na razie
MiChAeL_z --> mailbox@ - [ michaelz_at_hot.pl ]
[ http://viper.pl/~prsk ] - [pl.rec.sport.koszykowka]
[ Michael Jordan will be forever in my mind ]