Re: sens P233 bez AGP

Autor: Tomasz Kramer (remark_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 14:24:25 MET

> [...]
> ma wymagania p2 233.
> Jezeli chodzi o szybkosc to roznicy golym okiem nie zauwazysz.
> Benchmarki wykaza ci kilkanascie framesow wiecej na AGP.
> Jezeli chcesz AGP to lepiej kup jakiegos celerona lub AMD k6-2 lub k6-3.
> AGP na procku 233 i mniej nie ma sensu bo szybkie to to nie bedzie.
> Jezeli chodzi o karte to najlepiej jakbys znalazl jakas 16-megowa
> (najlepiej RivaTNT PCI - widzialem taka kiedys na gieldzie).
> Roznice w grafice na 4 a 16MB karcie zauwazysz nawet golym okiem.

> Jezeli chodzi o oplacalnosc zakupu tego twojego zestawu to wszystko zalezy

Obudowa MIDI Tower AT, ramka na dysk 70
Płyta Główna ABIT PX5 66Mhz (4xPCI, 2 xISA, 2xDIMM) 180
Procesor Intel P I 233 Mhz 200
Pamięć 64 MB DIMM 100 Mhz 190
Karta dzwiękowa Sound Blaster 16 (oryginalna - CT2910) 40
Dysk twardy SeaGate 4 GB ATA 33 330
CD-ROM LG x32 140
Stacja dyskietek FDD 3 1/2 " 35

SUMA: 1185

Oplaca sie czy nie?

Tomasz Kramer
e-mail : remark_at_student.uci.agh.edu.pl