Re: sens P233 bez AGP

Autor: Przemyslaw Kulczycki (fatality_at_viii-lo.krakow.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 09:48:46 MET

Cze
Mam p200mmx_at_225MHZ ,64mb ram, plyte ASUS TX97-E i karte
Creative 3d Blaster Banshee 16mb PCI.
Wszystko chodzi calkiem calkiem. Chodzi mi nawet demo Messiah ktore
ma wymagania p2 233.
Jezeli chodzi o szybkosc to roznicy golym okiem nie zauwazysz.
Benchmarki wykaza ci kilkanascie framesow wiecej na AGP.
Jezeli chcesz AGP to lepiej kup jakiegos celerona lub AMD k6-2 lub k6-3.
AGP na procku 233 i mniej nie ma sensu bo szybkie to to nie bedzie.
Jezeli chodzi o karte to najlepiej jakbys znalazl jakas 16-megowa
(najlepiej RivaTNT PCI - widzialem taka kiedys na gieldzie).
Roznice w grafice na 4 a 16MB karcie zauwazysz nawet golym okiem.
Jezeli chodzi o oplacalnosc zakupu tego twojego zestawu to wszystko zalezy
od ceny....
Pozdrawiam
Przemek