Re: Głośnik PC

Autor: Przemyslaw Kulczycki (fatality_at_viii-lo.krakow.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 09:39:41 MET

Cze!
Mam identyczna karte i z najnowszymi sterownikami moge wlaczyc=20
regulacje PC Speaker`a. Jezeli nie masz driverow to sobie je sciagnij=20
z www.soundblaster.com .Potem wystarczy zebys otworzyl regulacje glosnosci=
=20
przez podwojny klik na ikonce w tray`u i wybral zaawansowana regulacja
i dal na wlasciwosci a tam mozesz wybrac co ma sie pojawiac w regulacji
(m.in. PC Speaker, Mikrofon, Line in ,itd. itp.)
Pozdrawiam
Przemek