Odp: dziwna (?) sprawa z zasilaniem

Autor: DooMiniK (doominik_at_wroclaw.eta.pl)
Data: Sun 27 Feb 2000 - 16:44:30 MET

Użytkownik Ernest Mizera <ernie_at_mindless.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:38b7ccd2.2789005_at_news.onet.pl...

> Postanowiłem wyciszyć peceta- wyrzuciłem zasilacz do drugiego pokoju,
> skąd doprowadziłem pękiem kabli prąd do komputera. Jest ciszej, tyle
> że komp (atx) resetuje się przy każdym elektromagnetycznym wyładowaniu
> (tak to sobie tłumaczę)- np. kiedy włączę magnetowid, wzmacniacz do
> sieci, nawet kiedy podłączam antenę do telewizora. Ma ktoś jakiś
> pomysł? Może nie wolno robić takich cudactw z zasilaczem? Może jakieś
> uziemienie ? Może oektanować któryś kabelek?

Dobry jesteś - jestem pod wrażeniem pomysłowości ;)))
Masz już totalne objawy zboczenia komputerowego
i zmęczenia hałasem przy nocnym siedzeniu przy komputerze.

Wydaje mi się, że kable są za długie (zasilacz impulsowy).

--
DooMiniK