dziwna (?) sprawa z zasilaniem

Autor: Ernest Mizera (ernie_at_mindless.com)
Data: Sat 26 Feb 2000 - 15:42:44 MET

Postanowiłem wyciszyć peceta- wyrzuciłem zasilacz do drugiego pokoju,
skąd doprowadziłem pękiem kabli prąd do komputera. Jest ciszej, tyle
że komp (atx) resetuje się przy każdym elektromagnetycznym wyładowaniu
(tak to sobie tłumaczę)- np. kiedy włączę magnetowid, wzmacniacz do
sieci, nawet kiedy podłączam antenę do telewizora. Ma ktoś jakiś
pomysł? Może nie wolno robić takich cudactw z zasilaczem? Może jakieś
uziemienie ? Może oektanować któryś kabelek?

Ukłony dla Grupy.

Erni

<signature>
ernie_at_mindless.com UIN: 464554 erniemobile:vf750c (mocno "c")
http://www.kki.net.pl/~mindless/ -stronka domowa. Zapraszam
</signature>