Re: Monitor - reklamacja

Autor: Jop (rot_at_priv6.onet.pl)
Data: Sun 27 Feb 2000 - 14:50:32 MET

> Dla mnie te wady dyskwalifikuja monitor, ale moze ktos mial podobne
> doswiadczenia. Co o tym myslicie? Ma reklamowac?
Pewnie ze ma ale niech unika firmy komputerowej, ale idzie bezposrednio do
serwisu - po wyslaniu do centrali(kazda firma od monitorów ma góra 1 w
Polsce ( np. Philips -Zelmer , Sony - Poznan)). A po 4-5 dniach zadzwonil
bezposrednio do centrali z pytaniem jak sie miewa - prawie zawsze pomaga -
aha twoja wade prawdopodobnie da sie wyregulowac (nie calkowicie ale w
pewnym stopniu - co do norm innych producentów to podam si Iiamye - 2%-
policz to tak-
dl.ekranu*liczba jednopixelowych lini które lykasz na linice*odcinek na
którym mierzysz/rozdzielczosc (licz oddzioelnie dla pionu i poziomu) - np w
17" oznacza to co najwyzej lykniecie 4 lini piowych 1 pixellowych calej
rozciaglosci pionu
aha - jakby co to mojemu znajomemu raz powiedzieli w dosc bezposredni sposób
ze te znieksztalcenia mieszcza sie w normie - nawet nie uwierzysz ile
zdzialal faks od kolegi z kancelari prawniczej - ja bym sie buntowal nawet
jezeli miesciloby sie to w normie.

--
Pozdrowienia, Jop
e-mail:<jop_at_hot.pl>