Monitor - reklamacja

Autor: maf (maf_at_ists.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 13:05:26 MET

Kolega prosil mnie o rade. Poszedl reklamowac monitor. Objawy ma takie:
gdy brzegi wyreguluje, to prostokaty w srodku ekranu maja wklesle boki
(lewy i prawy). Mozna to skorygowac ale wtedy po bokach jest okropna
beczka. Ponadto linia (czy tez dlugi prostokat) z boku ekranu zawsze ma
w srodku zalamanie (na dwa, trzy piksele). Regulacja ekranu nie da sie
tych wad skorygowac.
W firmie strasza go, ze:
1. Jesli tych wad dostawca nie uwzgledni to poniesie koszty wysylki
monitora (dostawca z miasta zdazyl sie wyniesc i jest tylko w Warszawie),
2. Wady te sa zgodne z norma !!! dla tych monitorow (Belinea 17") i lepiej
zeby odpuscil sobie !!!
Dla mnie te wady dyskwalifikuja monitor, ale moze ktos mial podobne
doswiadczenia. Co o tym myslicie? Ma reklamowac?

maf

PS. Nazwy zamieszanych firm (raczej dosc znanych) po finale calej sprawy.