ustawienia biosa dla Abite BE6-II

Autor: Wojtek Frabinski (wojtekfr_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 26 Feb 2000 - 18:25:22 MET

Mógłby ktoś napisać mi jakie będą optymalne ustawienia parametrów w
BIOSsie dla mojego kompa? Zdesperowany problemem z obciazeniem CPU
przy pracy dysku, zrobilem load optimized defaults i chyba jest
jeszcze gorzej. Co wiedziałem to porawiłem ale opcji jest pełno.
Procka mi ustawił na 266 (zmieniłem z powrotem na 433, z domyslnymi
wartosciami dla 433). Też mi _optimized_
Abit BE6-II, Celeron 433+przejsciowka, 128 RAM 100Mhz, PixelviewRiva
TNT2, Seagate Baracuda 20GB na UDMA66 (ale jak tylko zciagnie sie
liveware przlaczam go na udma33 i wywalam wszystko z dma66. Może
pomoże), AverTVCapture, SB Live 1024, Zoltrix ISA 33.6, Hitachi DVD

--
Wojtek Frabinski
wojtekfr_at_alpha.net.pl