Re: PILNE Kontroler UDMA, nagrywarka USB

Autor: ZS (soko_at_liwest.at)
Data: Sat 26 Feb 2000 - 11:41:22 MET

1. Mozesz uzywac przy pomocy zewnetrznego ATA66 8 napedöw ide .
Mialem raz z tym do czynienia , pracuje ok.
Moim zdaniem lepiej byloby kupic HDD o duzej pojemnosci ,
przekopiowac dane ( Ghost) i pozostac przy ide kontrolerach z plyty.
Zewnetrzny kontroler daje co prawda mozliwosc instalacji Raid 0,1.
Zdzislaw