Pytanie o PWN 2000

Autor: Aleksander Lipianin (lipianin_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 26 Feb 2000 - 11:39:23 MET

Gryze sie z takim problemem - mam sobie PWN 2000. 4 CD. Wszystko bylo
ladnie chodzila ta encyklopedia do momentu... reinstalacji systemu Win 98
SE. PRzedtem tez bylo Win 98 SE. I dupa - nie startuje teraz. Znaczy sie
encyklopeida nie startuje - zamiesza tylko kompaktem i nie wychodzi nawet
strona tytulowa na ekran. Co ciekawe zaczalem to sprawdzac u kumpli, w 1
kompie na 5 poszla. Co to moze byc ? Jakies niedopracowanie softu ? Wina
Win 98 SE - moze to powinno byc palone na 95, ale na jednym z kompow byl
95 i teez nie poszla ! MOze wydano do tego jakias poprawke ?
Prosze o info na priva. Bo juz mnie chce trafic z tym programem.

jurand_at_poczta.fm
"Przyspiesz... Smierc jezdzi szybko.... nie daj sie dogonic"