Mnożnik Celeronów a płyta główna !!

Autor: Tomek Floyds (floyds_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 22:12:55 MET

Witam wszystkich grupowiczów.

Może to troche lamerskie pytanie, ale chciałbym mieć pewność.
Mam płytę główną z maksymalnym mnożnikiem 6x (Atrend ATC6220) oraz Celerona
333_at_375.
Chciałem w niedalekij przyszłości zmienić Celerona 333 na 533.
Czy muszę zmienić płytę na taką z wyższym mnożnikiem w (dipach lub
zworkach), czy też niezależnie od parametrów płyty będę mógł wcisnąć każdego
Celerona, bo te mają stałe mnożniki.

Jak to jest w praktyce. Wie ktoś i mógłby podzielić się doświadczeniem w tym
zakresie??

Wielkie dzięki i pozdrowienia.

Tomek Grabowski (FLOYDS)

floyds_at_klienci.pkobp.pl