Co to znaczy?!?!

Autor: Marcin Ch. (chyczes_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 22:22:19 MET

Czesc!
Chodzi mi o gierke Rally (polska wersja)
Wchodze do gry, ustawiam rozdzielczosc na 1024*768 w 32 bitach i wszystko
jest OK
Gdy wyjde z gry i wchodze ponownie to wyskakuje mi cos takiego:

Error code [8000 ED1E]
(...)
Attempt to read from address FFFFFFFF (or rd/wr low memory)
(...)

Po tym pozostaje mi tylko ponowna instalacja gry.
Jezeli pracuje w 16 bitach to wszystko dziala.

posiadam Celka 433,128 RAM, Diamond Viper 770

Za wszelkie uwagi z gory dziekuje
Marcin