Odp: Hasło w Outlook 2000 i OE5.0

Autor: Piotrek (pl12_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 19:03:29 MET

Użytkownik Maciek Olędzki <ldevil_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8955b6$8l5$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Czy wie ktoś, jak rozszyfrować hasło do kont pocztowych zapisane przez
> Outlook2000 lub OE5 w rejestrze.
> Wiem, że OE5 zapisuje to w
> kluczu:"HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Account
> Manager\Accounts\0000000X" gdzie x to kolejna liczba naturalna.
> Natomiast nie wiem gdzie hasełko zapisuje Outlook 2000.

Mnie też to interesuje. Wiem, że są one szyfrowane 40-bitowym kluczem i
bardzo ciężko je rozszyfrować, ale może ktoś coś wie (?). Poprawcie mnie
jeśli się mylę.

--
Piotrek
pl12_at_poczta.onet.pl