Hasło w Outlook 2000 i OE5.0

Autor: Maciek Olędzki (ldevil_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 24 Feb 2000 - 21:46:55 MET

Czy wie ktoś, jak rozszyfrować hasło do kont pocztowych zapisane przez
Outlook2000 lub OE5 w rejestrze.
Wiem, że OE5 zapisuje to w
kluczu:"HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Account
Manager\Accounts\0000000X" gdzie x to kolejna liczba naturalna.
Natomiast nie wiem gdzie hasełko zapisuje Outlook 2000.

Jakby ktoś znał odpowiedź na powyższe pytania (głównie chodzi mi o
rozszyfrowanie hasełka), to z góry dziękuję za pomoc.
P.S. W miarę możliwości proszę o odpowiedź na priva.

Pozdrawiam

--
      Maciek Olędzki