Re: zepsuty Bios

Autor: Zmechu (zmechu_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 12:39:35 MET

>Znalazlem u znajomego tako samo plyte z idetycznym biosem i zapisalem
>ten bios na dyskietke i probowalem metodo wymiany na goraco go
wgrac.
>Niestety program do aktualizacji pokazywal tylko jakis komunikat ze
>wystopil jakis blad i wgrani nie jest mozliwe.
>Dodam jeszcze ze na kosci znajomego moja plyta dziala.
>Czy da sie jakos uratowac ten bios?

Oczywiście. program się burzy, bo próbujesz wgrać DOBRY BIOS na
miejsce ZŁEGO. Konflikt wersji i pewnie wyskakuje 'The program file's
part number does not match with your system'.
Niemniej program potem pyta się, czy mimo niezgodności wgrać inny
BIOS. Wciskasz 'Y' i po sprawie. Ew. spróbuj przełącznikiem /Py /Sn
Pozdrawiam
Artur

--
Zmień image swojego BIOS-u: EPACoder na www.bios.z.pl