GravisUltrasound - problemy

Autor: Fox Mark (mark_at_rs.math.uni.lodz.pl)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 12:50:53 MET

Mam starutka karte GravisUltrasound. Chcialem ja wetknac do rowniez
nienajnowszego komputera (486). wiem, ze toto potrzebuje sterowniki nawet
pod DOSa, wiec pogrzebalem w internecie i cos znalazlem (GUS0047, GUS0048
i jakies takie GF1... do WIN95). Jednak sa to chyba tylko jakies
upgradesy, bo nic mi nie daly - DOS nie gra, a WIN95 robi jeszcze wieksze
gupoty (w porywach geniuszu nawet gra, ale zrywa synchronizacje na karcie
grafiki???). Zdaje sie, ze jest po prostu potrzebna dyskietka z firmowymi
sterownikami, ale nie wiem gdzie tego szukac. Jesli ktos ma/mial podobna
karte prosze o kontakt.

Fox Mark
mark_at_rs.math.uni.lodz.pl