Re: zepsuty Bios

Autor: robo (robo10_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 12:32:12 MET

W ostatecznosci pozostaje Ci programator, mialem kiedys identyczny problem,
nagralem sobie Bios na uczelnianym programatorze :-) Z Twojego opisu wynika,
ze dziwnym trafem uszkodzil sie obszar pamieci odpowiedzialny za start
Biosu, w takim przypadku na goraco nie uda Ci sie nagrac danych do tego
obszaru pamieci, pozostaje tylko znalezc kogos z programatorem, wiem, iz
takowy jest na polibudzie w Kielcach, magister, ktory sie tym opiekuje robi
to za darmo i bardzo chetnie :-) Polecam rowniez probe z dyskietka z
odpowiednio przygotowana dyskietka startowa - autoexec :-), sa specjalne
przelaczniki z opcjami i wtedy mozesz skasowac bios i nagrac przy uzyciu
przelacznikow przesle Ci taki pliczek, tylko musze go poszukac ;-)