Re: 233MMX puszczony na 1.5x66 - jakie konsekwencje?

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_xox.pl)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 19:00:45 MET

[ Radoslaw Sokol ] wrote:

>Wybacz mi, ale nie spoglądnąłem na autora pytania i zastosowałem
>klasyczną metodę "wytłumacz jak najprościej". Gdybym tylko spojrzał
>na nagłówek, a nie tylko przeglądnął treść, napisałbym treść na
>zdecydowanie wyższym poziomie. Nie od wczoraj też w końcu Cię tu
>widuję :)

hle, hle. nie ma sprawy. ;)
zawsze czego nowego przecie można się dowiedzieć. ;)

>Słyszałem opis gościa, który załadował K6 233 na nieco przerobioną
>płytę po Pentiumach do 200 (bez MMX nawet). Wyświetlało mu string
>"-S CPU at 100 MHz", co wyglądało prześmiesznie :) ale działało z
>odpowiednią prędkością. Zazwyczaj więc, jeżeli tylko BIOS "puści"
>taki procesor poza POST i jeżeli nie ma problemów w stylu uaktyw-
>nienia CXT w nowych K6, to komputer powinien chodzić idealnie i
>stabilnie. Czego i Tobie życzę :)

dzięki dzięki. ;) na razie moj bios wydaje się super bezproblemowy -
nawet wyświetla tego mmx-a jako 233. wydajność cąłości też waha się w
granicach takiej własnie konfiguracji.
specjalnie na ten cel zainstalowałem UnrealaT, co by sprawdzić jak się
poprawiły fps-y (na 166mmx + V1 +64MB po wyskoczeniu dwóch zawodników
już zrywało). teraz generalnie chodzi bez skoków. ;)
w każdym razie warto było wymienić tego proca za friko - zawsze te 20%
'dopału' więcej. ('dopał' napisany celowo w '') ;))))

--
		pozdrowionka...
			Tałajczyk.Piotr................Cz-wa