Re: kto jeszcze nie oszalal?

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 24 Feb 2000 - 20:56:05 MET

GLide wrote:
>Znam faceta ("nie biednego"), ktory postawil w firmie jednego 486SX33.
>Komputer sluzy do druku fakturek i niczego wiecej. Jak widac takie
>skrajnosci tez sie zdarzaja.

czy jeżeli listonosz pracujący w małej wiosce dostanie do pracy
używanego malucha, a nie dostanie nie tylko samochododu rajdowego,
ani mercedesa, ale nawet nowego Poloneza, to też nazwiesz to skrajnością?

- po co ci taki szybki procesor, skoro komputera używasz tylko
  do pisania tekstów?
- a co se będę żałował, nie stać mnie?

- po co to instalujesz cały pakiet Office, skoro potrzebujesz tylko
  czegoś do pisania tekstów?
- nie wiem co to jest, ale może kiedyś się przyda...

czy te sytuacje świadczą o głupocie osoby odpowiadającej na pytania?
to tak dla porównania:

- po co kupujesz ten wieżowiec?
- a wiesz, stajnia mi się rozsypała i nie mam gdzie kobyły trzymać...