Re: ustawianie kolejnosci partycji na dwch HD

Autor: BossMan (bossman_at_plus.ds14.agh.edu.pl)
Data: Thu 24 Feb 2000 - 19:51:30 MET

1)na hd kieszeniowym nie zakladaj partycji podstawowej tylko rozszerzona,
litera bedzie po literach dyskow logicznych na hdd1 (czyli f)
2)nie wykrywaj go w biosie, win powinien sam go sobie doinstalowac przy
uruchamianiu i wrzucic na koniec jesli masz zaznaczona opcje "wyszukiwanie
stacji dyskow przy starcie" w panel sterowania->system-> i tu pod jakas
zakladka, nazwy nie pamietam... :)
bossman