ustawianie kolejnosci partycji na dwóch HD

Autor: Piotr Wiśniewski (navigator_at_poczta.fm)
Data: Thu 24 Feb 2000 - 16:15:53 MET

Podzielilem HD na 3 partycje i zainstalowalem win98:
partycja C-130mb na plik wymiany
partycja D na win98 i E (win dziala przez to szybciej, a plik *.swp nie robi
smietniku na partycji windowsa)
Wszystko bylo dobrze do czasu. Zacząłem kozystac z kieszeni na HD
Jak puszczam 2-gi HD to jego partycja wchodzi pomiedzy moja C i D, co wiąże
sie z przesunieciem liter i win98 nie startuje:((
Wiem, ze najpierw instalowane sa dyski fizyczne, a pozniej logiczne, ale czy
nie mozna tego w jakis sposob zmienic?
Drodzy grupowicze prosze was o pomoc w tej sprawie.

            Piotr Wiśniewski
             nick: navigator
  e-mail: navigator_at_poczta.fm
            tel: 071/3983791