Re: jak zareklamowac dysk twardy?

Autor: Niziak (niziak_at_popnet.pl)
Data: Thu 24 Feb 2000 - 18:44:42 MET

zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl> wrote in message
> cze.
> pisalem juz wczesniej, ze moj roczny quantum pracuje ciut (nawet
> wiecej niz ciut) za glosno i zaczyna mnie to denerwowac.
[cut]

    Ha. Mam to samo.
6.4 fireball EX.
Po zakupie podjara na maxa - nic nie slychac, lecz po 2 tygodniach pracy,
zaczal szumiec jak stare zuzyte seagaty 130 mb.
Oczywiscie jak to uslyszalem to wiedzialem ze musial byc stukniety w
transporcie i ze sie walnie kiedys.
Na razie mi wysypal 1 bad sector i nic wiecej sie nie pojawia.
Reklamowac mi sie nie chce na razie (za duzo danych), a dysk chodzi jak na
razie dobrze.

(Praktyka z dawnych czasów giełdowania mówi ze ten dysk długo nie pożyje z
takim szumem w łożyskach)