Re: Intel 740 - problem z IRQ

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 24 Feb 2000 - 18:32:08 MET

uCHo wrote:

> Mam problem z i740 AGP pod winem 95 osr2.
> Karta wykrywa się nie na tych przerwaniach co trzeba.
> Kłuci się z mostkiem PCI, albo IDE kontrolerem.
> Podobno, aby działała trzeba podinstalować sterowniki do płyty głównej IRQ
> Routing .
> Mam płytę Abit BP6 dual i nie mogę znaleść tych sterowników.
> Proszę o pomoc, z góry dzięki!

Ja instalowalem taka karte na Tekramie (chipset BX) i nie bylo zadnych
problemow. Oczywiscie w BIOSie dalem Assign IRQ to VGA na On oraz
zainstalowalem patche do chipsetu Intela (wykrywa wtedy kilka
dodatkowych urzadzeń) i usbsupp.exe.

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl