Re: przejsciowka celeron-->slot1

Autor: Doomer (doomer87_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 24 Feb 2000 - 17:39:53 MET

Robert wrote:
> Zastanawiam sie nad zmiana PII na Celeron, ale moja plyta Gigabyte
GA-686LX
> ma max mnoznik 5,5 co daje 366MHz (FSB tylko 66 MHz). Czy sa
przejsciowki
> 370 na slot 1 z mozliwoscia ustawiania mnoznika (na x6 lub x6,5).
Może i na przelotce da się ustawić mnożnik, tylko po co? I tak są one
zblokowane w procach - więc chyba nie musisz się martwić, Celek 400 czy
433 powinien chodzić (masz może podaną, procka do ilu MHz obsługuje
teoretycznie ta płyta?) - ale na wszelki wypadek sprawdź empirycznie -
najwyżej będziesz zmuszony oddać proca. Aha - szkoda, że fsb tylko 66,
bo z kręcenia celka nici :(((

--
Pozdro,