Już nie mogę .... :(((((

Autor: Toper (pnowak_at_elimp.com.pl)
Data: Thu 24 Feb 2000 - 02:22:44 MET

Gram sobie w Quaka (raczej usiłuję) już na początku:
Quake spowodował błąd....... REF_GL.DLL itd. itd.
Czasami mam zaszczyt być potraktowany podobnym komunikatem ale z innym
dll-em
nvOpneGL.dll
Wiem, że są to pliki od mojej Rivy TNT2 (Aopen PA3010), ale próbowałem już
różnych sterów i windowsów (98) i nic.
Zadowalające rezultaty udało mi się uzyskać w Win2000 Serwer (nie zawiesił
się ani razu).
Winny jest sprzęt czy sterowniki?
Jak sprawdzić płytę (Abit BE6 v1) i grafikę oraz pamięć?
Nie jestem graczem, ale od kiedy zobaczyłem co się dzieje to mnie to wkurza.
Jeszcze nigdy się z czymś tak długo nie bujałem, a z tym walczę od 2
tygodni.
Pomocy Help

Pozdrawiam po kolejnej nocnej walce z komputerem
Toper