Re: Skaner Primax 4800 direct !!!!!!

Autor: pawel (av16_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 24 Feb 2000 - 00:57:37 MET

Pejsu napisał(a) w wiadomości: ...
>Cześć !!!!!
>
>Czy opłaca się kupić skaner Primax 4800 direct za 100 zł (podobno mało
>używany). Nawiążę kontakt z posiadaczem takiego skanera.

nie wiem czy sie oplaca ,ale mam taki skaner od 2 lat i zlego slowa nie moge
powiedziec, nie jest to demon szybkosci ,ale w porownaniu z innymi jest OK,
szczegolnie jak ustawisz LPT w tryb EPP.
Jak masz dobra plyte to robi to sam przy instalacji.
U mnie chodzi razem z drukarka Epsona i nie ma zadnych bledow ani problemow.
Aaaa np.nowszy model - colorado albo np. genius to musi sie najpierw 45 s.
rozgrzewac co jest wyjatkowo upierdliwe jak chcesz cos zeskanowac ,a tu
idzie od razu.
Chodzi bez problemow pod NT ma nawet duuuuuuuuuzo lepszy driver pod NTki,
poszerzone mozliwosci regulacji i ustawien i nie zamiera caly system na czas
ladowania do bufora pamieci.
pawel