potrzebny BIOS do Creative TnT1

Autor: Fil (filz_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 22:27:08 MET

Czesc

Poszukuje oryginalnego Bios'u do karty Creative TnT1 AGP 16MB oem lecz
nigdzie go nie moge znalezc. Jesli ktos wie skad mozna go zasac to
prosze o info. Chodzi mi o sam plik *.rom lub *.bin chyba) poniewaz
program upgrade'ujacy od Creative'a (jedyne co znalazlem na ich ftp)
nie chce mi dzialac. Mam obecnie Bios referencyjny i to prawdopodobnie
jest przyczyna.
Najlepiej by bylo gdyby ktos majacy ta karte zdumpowal Bios u siebie
(moge podeslac programik) i wyslal go do mnie.
Bede wdzieczny za pomoc :-)

Pozdrawiam
Fil
filz_at_poczta.fm