Odp: Zuzycie pradu przez komputer

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 15:19:40 MET

W przeciętnym mieszkaniu/domu miesięcznie płacimy
za wszystko kilkadziesiat złotych -- za żarówki, za
pralkę itd. Komputer należy raczej do mniej
energochłonnych odbiorników, więc dycha
na miesiąc to (moim zdaniem) przesada.

Tak samo przesadą jest 2/3 dnia.
Chyba, że to serwer i nie potrzebuje ,,opieki",
ale w takim razie po co mu stale włączony monitor?

Aby jednak nie zgadywać -- wstaw amperomierz
i zmierz natężenie prądu...

LC.