Douczyć się...

Autor: Matdob (matdob_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 00:08:31 MET

Witam!

Jestem tu nowy i próbuję reanimować nieco swoją znajomość zagadnień
hardware'owych - niestety parę lat lenistwa i widzę, że jestem już zupełnie
nie w temacie. Mam pytanie: gdzie na sieci można znaleźć jakiś wyczerpujący
manual odnośnie aktualnych standardów hardware'owych, podstawy nazewnictwa,
skróty i ich objaśnienia a może jakieś przykłady omówień najpopularniejszych
komponentów stosowanych w obecnych PC'tach. Nie jestem zupełnym laikiem
 wiem że myszy nie trzeba karmić, a do stacji wchodzi najwyżej 1 dyskietka
na raz ), ale przyznam się że popularniejsze ostatnio skróty AGP, UDMA, USB
i inne (dość podstawowe przypuszczam) brzmią dla mnie obco. Dziękuję za
pomoc i przepraszam za przydługiego posta.

matdob_at_poczta.onet.pl