Re: mam tuner telewizyjny stereo

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 01:30:16 MET

Asmodeusz wrote:
>Hmm, a według opisów na www jakie znalazłem pisze że jest mono.

mówisz o AverMedia?

>Też się dołączę z pytaniem: Jaką tablicę częstotliwości mam wybrać w
>XawTv ? Z europe-east jest w zasadzie najwięcej programów , ale chyba
>pomija niektóre częstotliwości. A może da się to jakoś ustawić "ręcznie"
>a nie wybierać gotowe z menu ?

wybieram europe-east, niestety w xawtv nie da się chyba inaczej,
i tak dobrze, że autor zrezygonował z jeszcze większego rozbicia
(było chyba w 3.07, teraz używam 3.09) - wtedy w ogóle nie dało
się mieć wszystkich kanałów
za to pełny zakres możesz mieć w kwintv, który mi z niewiadomych przyczyn
nie działa (może chodzić o to, że namieszałem trochę z Xami, część jest
z 3.3.4 a część z 3.3.6 :) )

>Ps. pytanie 2 masz coś do zrzucania video do mpeg a nie do avi ?

bezpośrednio nie, zrzucam do jpeg a potem kompresuję do mpeg