mam tuner telewizyjny stereo

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sun 20 Feb 2000 - 03:04:51 MET

  Tyle się nasłuchałem o tym, że nie istnieją tunery działające w Polsce
w stereo... Tymczasem moje xawtv uparcie twierdziło, że niektóre programy
nadają w stereo... do tej pory mu nie wierzyłem, ale teraz mam nałożone
słuchawki, słucham Bjork na Vivie2 i słyszę jak dźwięk płynie na lewo
i prawo...
  Moja karta to AVerMedia TV Phone 98 i odtwarza dźwięk z kablówki w prawdziwym
stereo :-)