Re: problem z HD

Autor: Zbigniew Kordan (hzk69_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 02:02:07 MET

Piotr W wrote:

> Ty faktycznie za pózno pracujesz : Ten sam post wysylasz 2 razy.
> Nie gniewaj sie potraktuj ten post jako zart to tylko taki maly pstryczek
> WSTAWAJ rano !!!

Troche spanikowalem, ze nie doszedl a tu wstyd na cala grupe. Zart oczywiscie
zrozumialem wlasciwie, a co do wstawania to ja raczej jestem sowa niz
skowronek. Chociaz wolalbym chyba odwrotnie. Swoja zasluge ma tutaj tez
TePSA, bo zanim wejde w siec to swoje odczekam...

Pzdrw

ZK

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl