Re: kto jeszcze nie oszalal?

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 01:44:22 MET

On 22 Feb 2000 13:19:05 GMT, jp_at_ulgo.koti.com.pl (Jacek Popławski)
wrote:

>kiedyś Amigowcy się śmiali, że tak wygląda wielozadaniowość na PC
>dzisiaj ci sami amigowcy sami są pctowcami z Windows...
Bynajmniej nie twierdze, ze multitasking w Windzie jest dobry (ale
jest a juz leprze nie nic).

>dziwne, bo ja widziałem realtime phongi na zwykłych Amigach jakieś
>dwa lata temu
Z pixelami 2x2? Czy 1x1? Ja tez widziale piekne rzeczy na A co nie
zmienia sytuacji.
Z jednej strony troche podkoloryzowalem (swiadomie), z drugiej jednak
strony nie wspomnialem, ze obiekt na blaszaku mial 20x wiecje scianek.
Moja A nie ma glupiego koproca, a nawet gdyby miala to ze wzgledu na
"rewelacyjny" system grafiki i tak milaby duzo wieksze problemy z 3D
niz byle P100 z S3 Trio.

Pozdrawiam
GLide