Odp: Pentium 166 MMX podkrecanie

Autor: Jacek Jakubek (yeti_at_zskl.p.lodz.pl)
Data: Tue 22 Feb 2000 - 21:23:27 MET

 Hey
 Kilka dni temu udalo mi sie okazyjnie kupic procesor Pentium 166 MMX z
plyta
 glowna Shuttle HOT-569 V2.x
 Znajomy od ktorego kupilem ta plyte, mial przetaktowany procesor na 210 MHz
 (85x2,5). Niestety u mnie tak skonfigurowany sprzet nie dziala prawidlowo.
 Od razu "pada" dysk (Seagate 6,4 GB U-DMA 33). Wyczytalem w CHIP'ie, ze to
 wina dysku (po prostu niektore dyski nie lubia taktowania magistrali PCI na
 inna niz 33 lub 50 MHz).
 Niestety procesor ma zablokowany mnoznik i dziala tylko na 2,5. Slyszalem,
 ze mozna przez odizolowanie okreslonej nozki ograniczenie to usunac. Czy
 jest to mozliwe? Niestety na stronach WWW (zarowno polskich jak i
 zagranicznych nic nie znalazlem).
 Zalezaloby mi na przetaktowaniu, poniewaz z ta mysla kupilem ten procesor.
Poprzednio mialem Pentium NO-MMX 166 przetaktowany na 200 MHz. Jesli moj MMX
mialby dzialac na 166 MHz, to gra nie byla warta swieczki.
Prosze o pomoc.
Pozdrawiam
Jacek Jakubek
PS. Jesli to mozliwe to odpowiedzi prosilbym na mail (nie chce nabijac kasy
i tak juz zbyt bogatej tepsie)