Re: kto jeszcze nie oszalal?

Autor: Artur Żarnowski (NOSPAM_artz_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 22 Feb 2000 - 18:55:44 MET

Wojciech Puchar <wojtek_at_from.pl> wrote:
> czy ktos na tej grupie nie ma najnowszego 3dfx'a , pentium III,gigabajtow
> ramu itp i NIE uwazza ze ma slaby sprzet ?

Ja. Nie mam niczego z tego co wymieniłeś. I uważam, że mam niesłaby sprzęt.

> czy ktos tu jeszcze nie oszalal?

Na to pytanie trudno odpowiedzieć. Jeśli nie jestem szalony to mogę to z
całą pewnością stwierdzić. Jednak jeśli oszalałem to chyba nie mogę. W
końcu będąc szalonym mogę nie być w stanie stwierdzić czy jestem szalony.
Tak więc aby wiedzieć czy oszalałem, czy nie, muszę wiedzieć, że nie
oszalałem. Ponoć podobnie jest z lataniem bombowcem. ;-)

> ja mam pentium 100,32MB RAM i jakos nie narzekam na brak mocy i NIE
> ZAMIERZAM zmieniac na szybszy nawet majac mnostwo pieniedzy

No i masz rację! Jeśli taki sprzęt Ci wystarcza to nie ma sensu go
zmieniać. To chyba nie jest jakieś wielkie odkrycie.

--
Artur Żarnowski
artz_at_zeus.polsl.gliwice.pl