Re: Karta TV Avermedia pod NT ?????

Autor: AudioTechnica (audiotechnica_at_prodigy.net)
Data: Tue 22 Feb 2000 - 15:02:22 MET

"Wojciech Giersz" <chektor_at_polsl.gliwice.pl> wrote in message
pl...

> Polemizowalbym - tutaj raczej wyglada na to, ze Aver ewidentnie
leje na
> uzytkownikow niepowaznych OSow :)))

No wiesz, punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia :)))
Niezaleznie od tego, ja zdecydowalem sie na "rozwiaznie
alternatywne" a wiec wywalic soft AVera i dorwac w lapki
cos z "trzeciej reki", i w tym przypadku oba progi sprawuja
sie wysmienicie. Mam tylko jeden wielki problem. Nie da
sie ich przelaczyc na NTSC, co mi jest BARDZO potrzebne.
:PPP MultiDec udalo mi sie przelaczyc tylko na wejsciu
po niskiej, natomiast za zadne skarby nie chce mi on
dostroic ZADNEJ amerykanskiej stacji telewizyjnej, mimo,
ze w ustawieniach jak wol stoi USA Funk Frequenzien.
Czy moze cos zle robie? NIe chce miec wlaczonego
caly czas magnetowidu tylko dlatego, ze tuner nie chce sam
nic odebrac :(((. No a BorgTV po prostu nie wie co to jest
NTSC i juz. Wszedzie tylko PAL albo SECAM :((.

Heh, zycie....

--
AudioTechnica (or compatible)
* * *