Odp: Celeron 433@650

Autor: Leszek Bogdański (leszek55_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 22:34:02 MET

Ale od czego moze sie popsuc procek? Czy bezposrednim powodem jest wyzsza
czestotliwosc magistrali, czy wynikajace z tego podwyzszenie temperatury?
Kiedys cos mi sie obilo o uszy, ze jak sie nie zwieksza napiecia, to samo
podkrecenie magistrali nic nie zaszkodzi - najwyzej system sie nie zaladuje.
Jak to w koncu jest z tym podkrecaniem?
A z czego mogly sie wziasc te slabe wyniki w 3DMark2000? Osoba ktora mi
skladala komra raczej na pewno nie podkrecila karty graficznej. Uzywam
najnowszych detonatorow i DX7. Co moge zrobic, zeby poprawic osiagi? Jak
podkrecic karte?
Bede bardzo wdzieczny za dalsza pomoc.
Pozdrawiam
Leszek

Użytkownik Sielik <sielik_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38B174A5.DEC7F386_at_alpha.net.pl...

(napiecie 2.0 PCI 1/3 AGP 2/3. <cut>