Re: Celeron 433@650

Autor: Robert (robertc_at_mikrohd.com.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 23:56:05 MET

===============
We wszystkich gazetach piszą że Celerona 466 nie da się przetaktować.
Bzdura - stabilnie chodzi na 75Mhz * 7 czyli 525 Mhz. Ba płycie ABIT BE 6,
RAM 7ns 128MB, 3dfx 3 2000 16MB.
z SoftMenu. Zwiększyłem napęcie Vcore z 2 do 2,1. W efekcie temperatura
utrzymuje się na poziomie 43 st. C
(wcześniej około 39 st. C)(nadmieniam że czujnik temperatury przykleiłem do
radiatora - czyli w miarę dokładny pomiar)(drugi czujnik na płycie nie
zmienił wskazań i pokazuje 32 st. C).
System pracuje stabilnie.

Czy ktoś ma podobne doświadczenia z C 466?

pozdrawiam

Robert Cieśliński
robertc_at_mikrohd.com.pl