Re: Jaka drukarka do zdjec?

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 13:37:16 MET

> a wlasnie jestem ciekaw czy ktos uzywal do tej drukarki innych papierow
> fotograficznych ( czyt. nie fotograficznych ) ktore mialby podobe
> wlasciwosci do oryginalne hp a kosztowaly mniej
>
> sluszalem ze niezle papiery ma TDK ?

Porownywalem wydruki tego samego zdjecia z tej samej drukarki na papierach
HP, Epsona i TDK. Wniosek - TDK bije na glowe swoja biela. W pracy uzywamy
wylacznie TDK (Wydzial Sztuk Pieknych :)) ). Probowalem papieru foto
Boedera ale wyszlo kiepsko. Najdrozszy TDK kosztuje 3 zl za arkusz.

Pozdrawianko!

Arkadiusz Soroka
Zaklad Plastyki Intermedialnej UMK

ipitaa_at_cc.uni.torun.pl