Re: Porównianie HP610C i BJC2000

Autor: Dariusz Flaga (dflaga_at_telesto.tele.pw.edu.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 12:56:57 MET

Sa duze czarne (BC-20) starczaja na 900-1800 stron.
A co do malych cartridgy, to te co sa od razu z drukarka IMHO
faktycznie maja mniej atramentu - ale to chyba dotyczy tez HP.
Ale te 50 to lekka przesada - male starczaja na ok.250 przy 5%
zaczernieniu (w HQ).
Ja uwazam Canona 2000 za duzo lepsza drukarke, niz HP610, bo:
szybciej i ladniej drukuje (720dpi), jest bardziej ekonomiczna,
bez problemu sie refilluje, jest mala i ma wbudowany zasilacz
(to akurat w domu ma znaczenie), a poza tym mozesz uzywac na
raz CMY+K lub duzego K. No i co tu duzo mowic jest dosc tania.
Wiem, bo mam.

> Ale za to można napełniać byle czym i drukuje.

To fakt, ma do tego duzo lepsze glowice niz w HP.

A tak na marginesie, to ile w koncu maja czarne do HP610
20ml ??? bo ich cena jest dosc wysoka.

--
Pozdrawiam - Darek.
*  dflaga_at_elka.pw.edu.pl               *