Re: Koledzy pomozcie

Autor: fEnIo (fenio_at_krakow.jest.spoko.pl)
Data: Sun 20 Feb 2000 - 16:06:58 MET

"Marekwar" <marekwar_at_poczta.fm> zapodal(a):
>Witam.
>Mam taki problem i nie moge sobie poradzic.
>Podczas laczenia sie do internetu przez TP SA wszystko przebiega
>prawidlowo, modem laczy sprawdza sprawcza hasla i OK.
>Protokoly SMTP i POP ustawione prawidlowo porty,przerwania tez.
>Mam dwa dyski i ustawienia sa identyczne na obu dokladnie sprawdzilem
>nie robie tego pierwszy raz. Przeinstalowalem modem i ME 5.0 i nic.
>Po polaczeniu nie moge nic wyslac ani odebrac, explorer 5.0 takze nic nie
>sciaga
>Wyskakuje komunikat 'Nie moge znalezc serwera'
> [...]
ostatnio tez mi sie tak stalo.... windows nie doinstalowal pewnych
skladnikow do sieci...
sprawdz w panelu sterowania siec...
musisz miec Karte Dialup, Protokol TCP/IP i jakiegos klienta
czasem modem tez sie tam pojawia ale nie musi...
jesli czegos Ci brakuje to doinstaluj...

fEnIo